Monday, June 25, 2007

Experience and angels



All things happened will be stored in my memory and will be my precious experience. Experience is still my best teacher. Good or bad, those won't happen again, ga ada harganya, ga bisa dinilai dengan apapun. Ga bisa ditukar dengan apapun. Experience will give you lessons, and teach you to be a better person.

Talking about angels, don't you think that everyone around us is an angel? Orang2 yang selalu ada saat kita membutuhkan.

There were two angels we met in Paris last year. Two girls helped us to find a taxi to go back to our place, in the middle of the night. Kalo ga ada dua cewek itu, dan kita berada di saat yg ga tepat dan di tempat yg ga tepat, I really don't know what would we be right now.. :) Pas banget kita pas lewat situ dan pas banget mereka baru pulang kerja dan turun di apartemen itu. They were our angels. And many angels we met during our trip in Europe, in Jakarta, in every step of our life..

No need to mention friends and family lah ya.. Mereka sih udah pasti malaikat2 kita. Sadar atau ga sadar, mereka selalu ada buat kita. Entah disengaja ataupun enggak.

Have it crossed in your mind that even a passing-by-people also could be an angel? Seseorang yang nyebrang sembarangan dan menunda perjalanan kita, could be an angel. Mungkin dia menunda kita ketemu dengan sesuatu yang ga kita harapkan di depan sana? Kalo ga ada dia, mgkn kita harus berhadapan dengan 'sesuatu' itu? Mungkin aja, kan? Dan kita akan menemui mereka pada saat2 yg ga kita sadari, pada waktu2 yang kita ga sadari, di tempat yg bahkan menurut kita aneh, atau bahkan too familiar places.

So I thank all people that have touched, is touching, and will touching my life. They are all angels.

And makes me wonder, am I your angel? :)

No comments: